Obisk TOM telefona

Tudi v tem šolskem letu je šola sodelovala v akciji »Tom potuje, otroke obiskuje« Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).  

Namen akcije ni samo informiranje učencev o delovanju telefona, ampak tudi odlična priložnost vzpostavitve varnega okolja, kjer se učenci čutijo slišane in lahko zaupajo svoje težave in izzive, s katerimi se spopadajo. Učenci so v tednu od 15. do 19. januarja 2024 imeli razredne ure, kjer smo raziskovali možnosti, kam vse se lahko obrnejo v primeru, da so v stiski. Dobili so informacije o TOM telefonu. Seznanjeni so, da lahko na  brezplačni telefonski številki 116 111 svetovalcem zaupajo svoje težave, ali jih prosijo za nasvet in dodatne informacije. Anonimnost in zaupnost pogovora in klicateljev sta zagotovljeni. Na ta način želimo mlade vzpodbuditi k razvijanju samozavesti in komunikacijskih spretnosti ter jih pripraviti na samostojno reševanje konfliktnih situacij.

Kontaktirate jih lahko preko TREH RAZLIČNIH KANALOV.

  • TELEFON: njihova telefonska številka 116 111 je dosegljiva vsak dan od 12. do 20. ure, tudi med vikendi in prazniki.
  • E-POŠTA: na tom@zpms.si ali preko spletnega obrazca jim lahko pošlješ opis svoje težave in vprašanje, svetovalec pa ti bo odgovoril v najkrajšem možnem času, običajno v roku treh dni. Če je tvoja stiska nujna in ne bi zmogel počakati na odgovor, te vabijo, da jih raje pokličeš ali se oglasiš na njihovi spletni klepetalnici.
  • SPLETNA KLEPETALNICA: spletno klepetalnico najdeš na TOM telefon spletni strani, v spodnjem desnem kotu, kjer je oranžni oblaček. Ko klikneš na oblaček, vpišeš poljubni vzdevek in začneš klepetati s svetovalcem. Deluje med tednom od ponedeljka do petka v različnih terminih od 14. do 21. ure. Urnik klepetalnice je objavljen na: https://www.e-tom.si/stopi-v-stik/. Kadar klepetalnica ne deluje, jim lahko pustite offline sporočilo.

Učenci so na razrednih urah na lističe anonimno napisali teme, vprašanja oz. dileme, o katerih se težko pogovarjajo. Lističe smo vstavili v Tom nahrbtnik, kjer jih  bodo svetovalci na Tom telefonu prebrali. O najbolj pogostih temah, bodo svetovalci oblikovali spletno svetovanje. Za zaključek smo razmišljali o tem kaj pomeni slogan »odgovor je pogovor« in svoja razmišljanja zapisali na liste. Najbolj izvirne smo vstavili v spominsko knjigo Tom telefona.

                                      Šolska svetovalna delavka, Tatjana Šušteršič

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost